W latach 2009 – 2018 konferencja Digital Signage Trends (DST) była najważniejszym i obowiązkowym corocznym punktem spotkań specjalistów z branży DS. w Polsce, przyciągając ekspertów nie tylko z Polski, ale i z zagranicy. Niewątpliwie DST przyczyniło się do edukacji i rozwoju polskiego rynku Digital Signage w jego początkowym okresie. Podczas pierwszych edycji naszym głównym celem była edukacja tego nowego rynku jakim był Digital Signage. Teraz, po ponad 10 latach, gdy Digital Signage jest już prawie wszędzie wokół nas, porozmawiamy o dalszym rozwoju branży oraz systemów nowoczesnej komunikacji cyfrowej.

Digital Signage Trends to jedyne wydarzenie branży DS w Polsce i CSEE, gdzie eksperci z różnych rynków branżowych, od handlu detalicznego, banków, telekomunikacji, portów lotniczych/dworców, muzeów, biur, opieki zdrowotnej, HoReCa, rozrywki i przemysłu, mogą mówić tym samym "językiem DS" wymieniać opinie i doświadczenia. Jest to również idealne miejsce dla wszystkich, którzy planują zainwestować w systemy DS.

Digital Signage jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów biznesowych, stanowi ważny elementem nowoczesnej strategii marketingowej, reklamowej i informacyjnej wielu firm. Dzięki wykorzystaniu mediów DS, takich jak: monitory, ściany wideo, diody LED i projektory oraz obecnie coraz częściej, analizie posiadanych danych, możliwe jest dostarczanie do określonych grup docelowych atrakcyjnych i dynamicznych treści, które można szybko zmieniać, w zależności od potrzeb i dostosowanych do potrzeb użytkownika.

Rynek Digital Signage zmienia się na naszych oczach, obecnie mówimy o Digital Signage 3.0, gdzie coraz większe znaczenia maja dane oraz ich analityka, interakcja z użytkownikiem, połączenie systemów DS. z innymi systemami przedsiębiorstwa, omnichannel, a tradycyjna forma wyświetlania treści jest tylko częścią całego systemu.

Internet rzeczy, sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona czy tez chmura, dostarczają nowych możliwości, które coraz częściej zaczynają być wykorzystywane w handlu, przemyśle czy na innych rynkach.

Content był, jest i będzie jednym z najważniejszych ogniw systemów DS, nowe technologie wyświetlania obrazu, rozdzielczości nośników stanowią nowe wyzwania, ale tez są szansę na nowe kreacje dla ich twórców.

To tylko kilka z przykładowych tematów, o których będziemy rozmawiać.

Konferencja skierowana jest do inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, ekspertów i pasjonatów branżowych, firm resellerskich i integratorów wdrażających systemy Digital Signage lub planujących rozpoczęcia biznesu w tym nowoczesnym sektorze.

Prelegentami będą polscy i zagraniczni eksperci branżowi, w tym przedstawiciele firm, którzy skutecznie wdrożyli i/lub używają z sukcesem systemów DS.

Formuła konferencji DST za każdym razem jest nieco inna. Tym razem jest to konferencja jednodniowa, realizowana jako impreza towarzysząca dla targów ISCON. Dzięki temu można będzie zapoznać się również z bogatą ofertą wielu wystawców z rozwiązaniami dla rynku DS, połączoną z konkursem dla odwiedzających oraz skorzystać z atrakcyjnej formy networkingu, czyli aranżowania spotkań 1:1, zarówno z prelegentami, dostawcami rozwiązań, jak również innymi użytkownikami systemów DS, w specjalnie do tego wydzielonej przestrzeni.

 

Partner merytoryczny

 


Organizator

Copyright Digital Signage Trends. Wszelkie prawa zastrzeżone.