We wtorek 29 maja br. w Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści i pasjonaci systemów DS..

 

Spotkanie DS Club było wstępem do Konferencji Digital Signage Trends (DST), która odbędzie się 13 września w Warszawie, a prezentacje wygłoszone podczas klubowego wydarzenia stanowiły doskonały przykład tego, jak będzie wyglądała wrześniowa konferencja DST.

Wydarzenie zostało zorganizowane przez Stowarzyszenie PDSA (Polish Digital Signage Assosiation) a jego sponsorem była firma SQM Digital Signage. Spotkanie odbyło się w jednym z najnowocześniejszych w Europie sklepów piłkarskich, R -GOL.com, który jest równocześnie największym tego typu projektem w Polsce.

Na przykładzie sklepu R-GOL.com uczestnicy spotkania mieli okazję zobaczyć, jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają systemy Digital Signage oraz przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu i dowiedzieć się więcej na temat praktycznej strony jego działania.

Właściciel sklepu R-GOL.com, Marcin Radziwon podzielił się swoimi oczekiwaniami i planami, które skłoniły go do zainwestowania w nowoczesny system Digital Signage. Z kolei Marcin Irek z pracowni architektonicznej MUSU odpowiedzialnej za projekt R-GOL.com, przedstawił proces projektowania wnętrza, które łączy przestrzeń tradycyjnego sklepu z nowoczesnymi rozwiązaniami multimedialnymi w harmonijną całość. Prezes firmy, która wdrożyła system DS w sklepie, SQM Digital Signage, Grzegorz Góralczyk opowiedział o zastosowanych. Na koniec Anton Iefremov specjalista od R&D w SQM Digital Signage zapoznał uczestników spotkania z tajnikami całego przedsięwzięcia od strony technicznej oraz prezentowanych treści.

W spotkaniu wziął udział również prezes PDSA, Mariusz Orzechowski, który opowiedział o działaniach stowarzyszenia i planach jego dalszego rozwoju.

 

W programie Spotkania Digital Signage Club mi.in:

R-GOL.COM case study:

Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego


MUSU:

Nowoczesny store design z użyciem interaktywnych ekranów

SQM Digital Signage:

Strategia #WeAreDigitalSignage


Digital Signage Trends:

zapowiedź wrześniowej konferencji

Polish Digital Signage Association:

aktualne działania i plany na 2018/2019


Dyskusja,

nertworking i konkurs z nagrodami

 

 

Partnerzy Spotkania Digital Signage Club:

 

Nie zabrakło drobnego poczęstunku i napoi. Udział w Spotkaniu Digital Signage Club 29 maja 2018 r. był bezpłatny

 

Organizator Spotkania Digital Signage Club:

Sponsor Spotkania Digital Signage Club:

 

 

 

 

 

 

Sponsor platynowy

Sponsor srebrny

Partner merytoryczny

Poprzednie edycje

Partnerzy

 
 

Patroni medialni

 
 

Obsługa medialna

Organizator

Copyright Digital Signage Trends 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.